Gwarancja najlepszej ceny
Co oznacza Gwarancja najlepszej ceny?
Gwarantujemy Ci najlepszą cenę na polskim rynku. Jeśli okaże się, że cena konkurencji jest niższa, zaproponujemy Ci cenę o 2% niższą niż u konkurencji. Staramy się oferować naszym klientom najniższą cenę sprzedaży, jeśli wybrany towar znaleźli taniej w innym e-sklepie niż na Coolobuwie.pl. Jeśli znajdziesz wybrany produkt taniej na innych stronach internetowych, zwrócimy Ci różnicę i dołożymy coś ekstra.
Jak oznaczone są produkty z gwarancją najlepszej ceny?

|
Wyszukaj produkty oznaczone tym logo. Dzięki nim masz pewność, że kupisz je w najlepszej cenie. Jeśli znajdziesz je taniej u głównego konkurenta, dorównamy ceną. |
Warunki uzyskania najlepszej ceny.
- oferta musi być tej samej marki, modelu, koloru i rozmiaru.
- konkurencyjny sklep internetowy musi mieć towar na stanie.
- Gwarancja nie dotyczy towarów z wyprzedaży ani innych towarów objętych rabatem i dotyczy wyłącznie cen publicznych konkurencyjnych sklepów internetowych. Brak zniżek klubowych i ofert specjalnych.
- w celu porównania cen produktów używana jest cena reklamowana przez COOL Trading s.r.o. a główną konkurencją w decydującym momencie (Decydującym momentem jest moment wysłania prośby o wyrównanie ceny w ramach „Gwarancji Najniższej Ceny”), z uwzględnieniem podatku VAT, ale bez kosztów transportu i towarzyszących.
- zgodnie z ustawą o ochronie konkurencji gospodarczej towary nie mogą być sprzedawane poniżej ceny zakupu.
- w przypadku zastosowania gwarancji najniższej ceny nie można jej już łączyć z inną zniżką.
- zastrzegamy sobie prawo do nie udzielania Gwarancji Najniższej Ceny w przypadku podejrzenia praktyk nieuczciwej konkurencji.
Znalazłem wybrany produkt w niższej cenie. Jak mam postępować?
- kliknij link Gwarancja najlepszej ceny na metce wybranego produktu i wypełnij krótki formularz.
- w formularzu podaj funkcjonalny link do oferty cenowej na stronie konkretnego sprzedawcy. Nie akceptujemy linków do porównywarek cen, które nie zawsze pokazują aktualne ceny i stany magazynowe sklepów internetowych.
- po przesłaniu formularza nasz specjalista oceni, czy jesteśmy w stanie zaoferować żądaną cenę lub zaoferować największy możliwy rabat.
- w większości przypadków jesteśmy w stanie sprostać zapotrzebowaniu.
- Wyciąg otrzymasz e-mailem nie później niż następnego dnia roboczego.
Jakie są najczęstsze przyczyny odrzucenia prośby?
- niedziałający link do konkurencyjnej oferty
- link do oferty w porównywarce cen
- link do innego modelu, koloru lub rozmiaru
- towar w konkurencyjnej ofercie nie jest dostępny
- cena w konkurencyjnej ofercie jest rażąco niska (np. towar jest używany, przeceniony lub objęty inną promocją)
Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będziemy mogli spełnić Twojej prośby, zawsze poinformujemy Cię o tym fakcie.
Postanowienia końcowe
- w przypadku korzystania z programu Gwarancja najlepszej ceny klient nie będzie mógł zastosować dodatkowych kuponów rabatowych w bieżącym zamówieniu.
- Programu Gwarancja najlepszej ceny nie można zastosować do produktów objętych trwającymi kampaniami rabatowymi.
- operator zastrzega sobie prawo do zmiany warunków imprezy w dowolnym momencie lub do całkowitego odwołania imprezy.