Masz żadnych produktów w koszyku.
Wiele powodów, by robić u nas zakupy
Niezawodność, jakość produktu i szybkość dostawy są dla sklepu internetowego Coolobuwie.pl oczywistością. W celu utrzymania wysokiego standardu naszych usług, przywiązujemy maksymalną wagę do obsługi klienta. Jesteśmy zawsze gotowi spełnić Państwa wymagania, życzenia i odpowiedzieć na każde pytanie. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz porady w wyborze odpowiedniej metody dostawy, czy pomocy w doborze towaru, jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Kiedy zapłacimy za przesyłkę?
Zamówiłeś produkt, który nie pasował do Twojego rozmiaru? Nie ma problemu... wymienimy go za Ciebie.
W takim przypadku prosimy odesłać towar na nasz adres EXPANDECO - COOL Trading, ul. Stawowa 91, 43-400 Cieszyn, PL i dołączyć kopię faktury (dowód zakupu) . Na kopii faktury proszę dokładnie określić na co chcesz wymienić towar (nazwa, kod, marka, rozmiar, kolor itp.). Jak tylko otrzymamy przesyłkę, sprawdzimy towar i jak najszybciej wyślemy wybrany przez Ciebie towar zastępczy. Płacimy opłatę pocztową od nas do Ciebie. Tak więc wymiana jest bezpłatna i zajmuje tylko kilka dni.
Nie masz pewności, czy zamawiasz właściwy produkt? U nas nie ryzykujesz. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni od daty dostawy bez podania przyczyny, a my zwrócimy Ci pieniądze. Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu towaru zwrócimy pieniądze. Ten proces nie powinien zająć więcej niż kilka dni. Chociaż prawo daje nam do 14 dni na zwrot pieniędzy, nie będziemy niepotrzebnie wstrzymywać Twoich środków i odsyłać je tuż przed upływem tego terminu.
Bardzo cenimy każdego z naszych klientów, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie bardzo hojny program bonusowy, który wynagrodzi Cię ciekawymi rabatami. Więcej informacji o programie znajdziesz TUTAJ.